Kursy implantologiczne

ulotka

Akademia Implant Dental została stworzona by pomóc młodym implantologom rozwinąć swoje umiejętności, poznać nowe techniki oraz dowiedzieć się jak zapobiegać komplikacjom.

Kursy prowadzone są przez wybitnych ekspertów z całego świata. Nasza Akademia jest zgodna z filozofią Implant Dental – implantolodzy implantologom.

Terminarz kursów i wykładów

Data i miejsce
Temat
Cena
23.09.2021 10:00 Warszawa
Kurs Masterclass znieczulenia dokostne

Jedyny taki kurs gdzie pod okiem eksperta można wykonać znieczulenie dokostne i nauczyć się pracy Quicksleeperem w praktyce.

299 zł
24-25.06.21 9-17 Bełchatów
Regeneracja Kości

Najpopularniejsze techniki zabiegów regeneracyjnych kości: plusy i minusy. Techniki uzyskiwania stabilizacji membran i bloków kostnych.

1-2 kwietnia 2022 9:00 Phoenix
Światowe sympozjum sterowanej regeneracji kości

Najnowsze techniki pracy nad odbudową wyrostka, przy użyciu między innymi membran Cytoplast - wzmacnianych tytanem dPTFE oraz systemu mocowania membran Pro-fix

zobacz więcej »

Relacje z kursów i wykładów

Data i miejsce
Temat
30.11.2018 r. - 01.12.2018 r. HOTEL MERCURE WARSZAWA CENTRUM, ul. Złota 48/54, 00-120 Warszawa
11.10.2018 (czwartek) Hotel Ibis, ul. Kazimierza Wielkiego 23, Poznań
19.05.2018 (sobota) Targi Kielce podczas Dentopolis, Sala Alfa
20-21 kwietnia 2018 Hyatt Regency Resort & Spa at Gainey Ranch, Scottsdale w Arizonie
Światowe Sympozjum Osteogenics

Podczas konferencji światowej sławy eksperci, podzielą się z uczestnikami swoją wiedzą i doświadczeniami w zakresie implantologii i chirurgii stomatologicznej.

24 i 25 listopada 2017 Warszawa
Sukces w implantologii. Zapobieganie i leczenie komplikacji w implantologii

Sukces w implantologii. Zapobieganie i leczenie komplikacji Zapobieganie i leczenie komplikacji w implantologii to idealny temat dla osób rozpoczynających swoją przygodę z implantologią. Jak kontrolować i leczyć choroby przyzębia? Co to jest zapalenie ozębnej? Jak leczyć periimplantitis. O tych i innych zagadnienia opowie dr Nicola De Angelis.

20 czerwca 2017 Warszawa, W&H
Zaawansowany trening dla Key Opinion Leaderów ze znieczuleń dokostnych

Trening z najbardziej nowoczesnych metod znieczuleń, prowadzony przez eksperta od znieczuleń dokostnych - dra Luca Berdena.

25 maja 2017 Hotel IBIS Stare Miasto Warszawa
Znieczulenia śródwięzadłowe, doprzegrodowa i dokostne - techniki i sposoby zastosowań

Kurs praktyczny z najbardziej nowoczesnych metod znieczuleń, prowadzony przez eksperta od znieczuleń dokostnych - dra Sławomira Walickiego.